tisdag 19 april 2011

Snart påskledigt

Äntligen säger jag bara! Det är dags för några lediga dagar utan plugg vilket är välbehövligt och de tillbringar man allra bäst bland sina nära och kära.Därför drar vi ner till Småland i morgon och flyttar in hos syster yster och våldgästar dem ända till måndag. Åh vad jag och tjejerna längtar! Ja Johan med fast han inte uttrycker det på samma sätt kanske men han ska åka och spöa svärfar i golf och det är väl aldrig fel? ;)
Påsken är för övrigt min favorithögtid eftersom det inte finns några krav eller måsten och man får äta och dricka en massa gott.i flera dagar. Så till er mina få men tappra läsare så önskar jag en riktigt glad påsk!

1 kommentar:

  1. Nu funkar det att kommentera :)

    VIlken söt kanin du har överst..dom har du inte fått från mamma för jag har ingen sån :)

    SvaraRadera