fredag 8 april 2011

Ledig fredag

Idag har jag och min uppsatskompis bestämt oss för att helt enkelt ta ledigt. Vi har skrivit "klart" uppsatsen och nu är metod- och resultatdiskussion inlämnad till handledaren. Dock räknar vi stenhårt med att bli totalsågade av henne men vi måste ju ha något att göra nästa vecka också ;). Så idag blir det shopping för min del. Tjejerna ska på skoldisco iväll och jag har lovat att köpa glittriga stumpbyxor eller leggings till dem. Kylskåpet ekar tomt så jag måste fylla på det också. Maken och jag ska äta middag på tu man hand ikväll då tjejerna är på disco. Visserligen får vi nöja oss med att äta hemma men vi lyxar till det lite iaf med kycklingfiléspett,rotsakschips med sallad och så lite vin till såklart.Man får vara glad för det lilla och det är ju sällskapet som räknas, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar