söndag 3 april 2011

Så var den här helgen också över

Jag hänger inte med känner jag. Veckorna går så fort och nu är vi äntligen inne i april vilket betyder att det bara måste bli vår nu! Jag vill och behöver en massa soooooool! Är grymt sliten och energin är nästan slut och det lilla som finns kvar läggs på uppsatsen som jag på något märkligt sätt faktiskt börjar se slutet på.Känns overkligt men självklart helt underbart skönt! Idag satt jag och kollade länkar på hur man ska gå tillväga med att söka sin examen och sin legitimation och det är så svårt att få in att jag om 2 månader faktiskt är klar med min 3 år långa utbildning. Leg. arbetsterapeut Ulrika Eriksson, låter rätt fint tycker jag! Tror jag ska beställa några snygga namnskyltar snart så jag har något fint att titta på så länge i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar