tisdag 26 april 2011

I morgon gäller det!

Laddar upp för att försvara min och Therese C-uppsats på examinationsseminariet som äger rum i morgon bittti kl 8.15 *pip*. Vi är först ut men det känns bara skönt, sedan har man det gjort liksom. Supersvårt att förbereda sig innan mer än att vara påläst på sin egen uppsats vilket man ju är vid det här laget. Får göra så gott man kan och räknar självklart med kompletteringar men hoppas bara att de inte är allt för omfattande. Lite småfix här och var blir det ju, har redan hittat en massa småfel, men det kan jag leva med. Jag är lite nervös faktiskt men det är ju faktiskt bara en sketen uppsats! Det finns andra i min närhet som också har en viktig dag i morgon av helt andra skäl och i jämförelse med det så känns min nervositet över uppsatsen mest löjlig. Blir nog bra det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar