söndag 24 april 2011

Ont i halsen

Har en underbar påskledighet hos min familj i Småland men tyvärr så grusas glädjen något av att jag har sjukt ont i halsen! Har haft det sedan i måndags kväll och jag tycker att det borde börja gå över snart men icke! Det blir istället bara värre och värre och jag och Iprenmannen är bästa vänner. Nätterna är värst och jag vaknar hundra gånger för att det gör så jäkla ont. Får se om jag står ut en dag till eller ringer 1177 för att se om det är någon mening att gå till farbror doktorn. Men förutom det så har vi det kanonbra här. Vädret är alldeles fantastiskt och vi njuter av bokskogen som slår ut och vitsippsbackarna som brer ut sig som mattor. Har också lagt grunden för sommarens bränna och det känns skönt att ha fått lite färg på näsan när man sig som en urvriden disktrasa.
Så här underbart vackert är det och för första gången på länge så har jag tänkt tanken på att flytta hem igen. Fast jag vet att det inte kommer att ske, sorry sis. Visst är det vackert och härligt nu men jag vet ju varför jag flyttade härifrån och de anledningarna finns ju fortfarande kvar. Ha en fortsatt skön påsk, här ska vi kalasa hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar