söndag 13 mars 2011

Tebax från hufvudstaden!

Åh vad det var skönt att komma hemifrån ett tag. Det känns som jag är fånge i mitt hem ibland, särskilt nu när vi skriver uppsats och mest sitter här. Maken skulle ut och bowla med sitt gamla "grabbgäng" så jag och tjejerna hängde med och efter att ha droppat honom i stan åkte vi ut till svärfar och hans fru och checkade in. Eller barnen iaf för jag sa artigt hej och drog sedan till Sickla och shoppade några timmar i min ensamhet. Min garderob börjar närma sig en katastrof och jag var bara tvungen att hitta lite nytt. För en gångs skull så hittade jag lite, det blev 4 tröjor och 1 par jeans för endast 700spänn totalt och det är jag mycket nöjd med. Kvällen spenderade vi sedan framför tv:n och tittade på Mello och hejade på Erik Saade och Sanna Nielsen. Maken droppade in hyfsat tidigt och i oväntat bra skick så idag var han riktigt pigg. Så det blev lite mer shopping i Farsta C i dag eftersom tjejerna ville vara själva med farfar och bonusfarmor och de fick de så gärna. Maken gick loss ordentligt och spenderade 2000 spänn på en skinnjacka och jädrans vad snygg han blev i den :). Nu är tyvärr denna helg över och som vanligt gick den alldeles för fort och i morgon är det dags att fortsätta med uppsatsen. Bara att bita ihop och traggla vidare mot målet! Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar