fredag 11 mars 2011

Livet leker!

Ja i alla fall idag! Tänk vad det svänger fort, för några dagar sedan var jag på väg att kasta in handduken kändes det som. Vad är då anledningen till att allt känns så bra idag då? Jo för det första är det fredag och  skiner solen från en strålande blå himmel . Sedan flyter uppsatsen på och idag bokade vi in en informant till och har därmed skrapat ihop 6 stycken vilket räcker. Intervjuerna är inbokade och nästa vecka ska de vara avklarade. Känns helt underbart! Sist men inte minst så klarade jag den förhatliga forskningsmetodiktentan och har därmed klarat av den sista salstentan ever! Fick ett G och det är jag självklart supernöjd över med tanke på att Astrid var sjuk hela tentapluggsveckan och jag hade en nyopererad högerhand MEN ändå så kan jag inte hjälpa att jag är lite avis på de som fick VG, löjligt jag vet. Nu har jag en pluggfri helg framför mig och i morgon åker vi till Stockholm för maken ska gå ut med grabbarna. Jag och tjejerna hänger hemma hos svärfar och hans fru och blir uppassade undertiden och det ser jag fram emot! Får se om jag sticker till Nacka Forum en sväng och shoppar lite också i min ensamhet. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar