måndag 21 mars 2011

Så var helgen över

Vi har haft huset fullt med folk sedan i fredags kväll och firat vår 8-åring hela helgen! Hedda fick en massa fina saker som vanligt bland annat kläderna hon har på kortet. Dessa har hon bott i sedan i fredags :)

Alltid lika tomt när min familj åker hem men om en månad åker vi ner och stannar hela 4 dagar, härligt! Idag har jag varit med Hedda i skolan och det var jättemysigt. Hon älskar sin skola och framförallt fröken och jag förstår henne för fröken är verkligen superbra! Hon är rätt sträng och det är ordning och reda precis som jag tycker att det ska vara. Det var så tyst och lugnt i klassrummet och barnen jobbade på och alla visste vad de skulle göra. Inte en enda gång hörde jag "vad ska jag göra nu fröken?" och det är jag grymt imponerad över. Hoppas verkligen det blir lika bra för Astrid när hon börjar 1:an till hösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar