fredag 10 juni 2011

Sista semesterdagen!

Ja min semester är snart slut och jag vill inte påstå att jag känner mig jätteutvilad efter 1 vecka och två dagar ;) Precis så länge sedan är det nämligen sedan jag tog min examen och jag kan numera titulerera mig Legitimerad Arbetsterapeut! Det är grejjer det! På måndag ska jag ut och testa min nya titel för då börjar mitt sommarvikariat på Rehabenheten på lasarettet här i stan. Det ska bli jättespännande men samtidigt läskigt men jag ser fram emot att träffa alla trevliga människor som jobbar där. Till skillnad från i höstas när jag gjorde min VFU där så är de ju faktiskt mina kollegor nu :)
Men trots att jag har semester så ligger jag inte på latsidan utan jag håller på att ge vårt allrum en make-over. Så här såg det ut igår vid den här tiden:
 Återkommer efter helgen med nya bilder på det färdiga resultatet.
 Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar